sobota, 21 września 2013

Update #4

Ufff - właśnie skończyłam wprowadzanie zmian do projektu naszego mieszkania.
Wczoraj wieczorem dostałam informację, że trzeba to zrobić jak najszybciej. Siedziałam nad tym wczoraj od 19 do 3... Dzisiaj od 8 do teraz. Oczywiście wcześniej już mieliśmy uzgodnione te największe zmiany. Najgorsze według mnie było to, że trzeba przewidzieć co do cm położenie wszystkich gniazdek i punktów świetlnych, włączników do nich, miejsca przyłączy wodno-kanalizacyjnych. Kurcze, nie znam się na tym, ale musiałam improwizować ;) czego nie znalazłam w internecie, zmierzyłam w domu, albo pytałam Michała i rodziców. Przed nami jeszcze spotkanie z projektantką od dewelopera LC Corp., na którym dogadane będą szczególiki - mam nadzieję, że ona ogarnie to swoim wprawnym okiem i doradzi co trzeba ewentualnie zmienić. Jeśli chodzi o łazienkę - wygrała wersja męska. I nie żałuję - będzie przestronnie i estetycznie, czyli tak, jak lubię ;)
Zmiany wyglądają na przykład tak - trochę mało profesjonalne, ale cóż - robione na szybko ;) Do takich wycinków z rzutów jest tabela, w której dodałam opis każdej ponumerowanej zmiany.
Zmiany w układzie ścianek działowych już Wam pokazywałam:
Zmiany w łazience będą takie, jak pisałam w poprzednim poście - zdecydowaliśmy się na wersję Michała :) Jedyną nowością jest położenie prysznica i deszczownicy - będzie na tej ścianie, co umywalka.
W wannie po lewej stronie będzie można się swobodnie położyć (kran planujemy na środku wanny). Jest nawet miejsce na postawienie małego stoliczka lub wózka na świece, olejki, kulki do kąpieli itp. - czyli strefę spa :D
Chciałam Wam też pokazać okolice naszego osiedla - tereny zielone, idealne na spacery czy wycieczki rowerowe ;)




To wszystko jest dosłownie "za płotem", którego nie ma ;) Łączki, laski, rzeczka Ługowina, no i nasze piękne jeziorko:
Będzie cudnie, już nie mogę się doczekać kiedy się wprowadzimy! :D Jednocześnie utwierdzam się w przekonaniu, że założenie bloga to był dobry pomysł - minęło prawie 1,5 miesiąca, a już tyle się zmieniło! Fajnie jest mieć zapisane te wszystkie przeżycia, a Wasze wsparcie i rady są nieocenione. Dziękuję! :*

1 komentarz: