poniedziałek, 26 sierpnia 2013

New in

Szybki post z nowościami w mojej szafie :) całość z H&M - miałam wejść tylko po jedną bluzkę, a skończyło się na większych zakupach. Jestem trochę usprawiedliwiona - jakiś czas temu miałam urodziny i to taki spóźniony prezent ;)

Na zakupy wybrałam się w tym wygodnym zestawie :)


Właśnie po tą bluzkę wybrałam się do H&M. Podoba mi się, że modne są bluzki na cieniutkich ramiączkach. Cena była odpowiednia - 39,90. Spodnie też mi się podobały - z bardzo przyjemnego materiału, fajny fason, dobra długość, niezła cena (79,90). Miały jedną poważną wadę - były za luźne w pasie, mimo że mierzyłam rozmiar 34 :( nie lubię, kiedy coś mi odstaje w pasie, a ze spodniami często mam właśnie ten problem...


Dwie sukienki z rozkloszowanym dołem - to ostatnio mój ulubiony krój :) niebieska jest megawygodna i kosztowała tylko 39,90 :D biało-czarna 79,90.


Kiedy już szłam do kasy, natknęłam się na ten milusi bordowy sweterek o luźnym kroju z dopasowanymi rękawami. Krzyczał: kup mnie, kup mnie! :P Po chwili zauważyłam idealne ciemne jeansowe rurki - przymierzyłam je, i wiedziałam, że muszę je mieć - świetnie dopasowane (nawet w pasie!) i bardzo wygodne. Obie rzeczy po 79,90. 

Znaleźliście ostatnio coś fajnego w sklepach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz